Metody płatności w BODYLOOK
Za zamówienia możesz zapłacić na trzy różne sposoby: gotówką, przelewem tradycyjnym na konto salonu oraz przez płatności on-line PayU.
Za pobraniem
Opcja umożliwia płatność gotówką kurierowi GLS przy odbiorze paczki lub płatność gotówką w salonie stacjonarnymPrzelew bankowy
Przelewu możesz dokonać w oddziale swojego banku, na jego platformie internetowej lub w urzędzie pocztowym (w zależności od wyboru wydłuży to czas księgowania pieniędzy)DANE DO PRZELEWU:
Mirexim Distribution
39 1240 1747 1111 0000 1846 1330
(bank, z którego korzysta salon to Pekao S.A. Oddział Poznań)
Płatność on-line przez PayU
- Szybki przelew bankowy - wybierając tę opcję możesz skorzystać z szybkiego przelewu przez platformę Twojego banku. PayU oferuje bezpieczne oraz szyfrowane płatność z kilkunastu banków. Opcja pozwala nam zaksięgować wpłatę automatycznie w kilka do kilkunastu minut od dokonania przelewu.
- Karta kredytowa - możliwa jest również płatność kartą kredytową VISA i MasterCard.
NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA
Jak szybko księgowane są wpłaty na konto?
W zależności od wybranej formy płatności szybkość księgowania jest różna. Najszybciej, bo w kilka do kilkunastu minut zaksięgowana zostanie wpłata przez płatności on-line PayU. Zazwyczaj zaksięgowanie płatności przelewem tradycyjnym trwa 1-3 dni robocze. Zależy mi na czasie. Jaką metodę płatności wybrać?
Jeżeli zależy Ci na czasie polecamy wybranie płatności gotówką u kuriera lub szybkich płatności on-line przez PayU. Wybranie płatności przelewem może opóźnić wysyłkę, ze względu na proces księgowania pieniędzyChcę zmienić formę płatności, a zamówienie zostało już złożone. Czy jest to możliwe?
Tak, jest to możliwe i bardzo proste. Wystarczy, że napiszesz do na e-mail: salon@bodylook.pl lub zadzwonisz do naszego salonu i poinformujesz o chęci zapłacenia w inny sposób. My zajmiemy się resztą.Ile mam czasu na płatność przelewem tradycyjnym i przez PayU?
Produkty ze złożonego, nieopłaconego zamówienia pozostaną w rezerwacji przez 3 dni robocze od złożenia zamówienia. W przypadku braku kontaktu i braku płatności za zamówienie (przez przelew tradycyjny lub przez PayU) zamówienie na koniec 3 dnia zostanie automatycznie anulowane.Zamówienie za pobraniem lub opłacone przez PayU zostaje przekazane do realizacji praktycznie od razu.