• NOWOŚCI na jesień | Zobacz teraz
  • Stroje kąpielowe przez cały rok | Zobacz
  • Darmowa dostawa i zwrot od 299 zł
  • Wygodny zwrot do 30 dni
Zamknij close

Czas i koszty wysyłki na terenie Polski


Wszystkie produkty w BODYLOOK premium lingerie są dostępne w naszych magazynach w Poznaniu.
Standardowy czas dostawy wynosi 1-2 dni roboczych.

Warto pamiętać, aby zamawiając przed wyjazdem na urlop lub w okresach świątecznych dodać do spodziewanego czasu dostawy dodatkowe 3 dni zapasu, ponieważ daje to komfort przymierzenia bielizny lub czas na ewentualne opóźnienia w doręczeniu przesyłki (szczególnie w okresach wzmożonego ruchu takich jak różnego rodzaju święta).
  • Przesyłki za pobraniem
    • Zamówienia złożone od Poniedziałku - Piątku do godz. 8.00 są realizowane tego samego lub następnego dnia (w zależności od procedury kompletowania zamówienia)
    • Zamówienia złożone od Poniedziałku - Piątku po godz. 8.00 są realizowane następnego dnia
    • Zamówienia złożone od Piątku po godz. 8.00 do Niedzieli są realizowane w Poniedziałek lub Wtorek (w zależności od procedury kompletowania zamówienia)
  • Przesyłki po wpłacie na konto
    • Realizujemy zamówienie natychmiast po zaksięgowaniu wpłaty i wcześniejszym sprawdzeniu dostępności produktu zgodnie z powyższą informacją

Koszt przesyłki - Kurier GLS, DHL oraz Paczkomaty InPost i Punkty Odbioru DHL


Metody dostawy: Kurier GLS, Paczkomaty InPost

Darmowa dostawa kurierem GLS i DHL oraz do Paczkomatu InPost lub Punktów Odbioru DHL na terenie Polski przy zamówieniach powyżej 299,00 zł.
Zamawiając za mniej niż 299,00 zł przesyłka kurierska GLS i DHL kosztuje 19,00 zł dla szybkiego przelewu PayU i przelewu tradycyjnego oraz 23,00 zł przy płatności za pobraniem u kuriera, a przesyłka do Paczkomatu lub Punktu Odbioru DHL kosztuje 15,00 zł.

Możesz zapłacić za przesyłkę korzystając z płatności przy odbiorze, przelewu bankowego lub przy użyciu szybkiego przelewu online / karty kredytowej VISA i MasterCard przez platformę PayU.

Wybierając jako metodę dostawy Paczkomaty InPost oraz Punkt Odbioru DHL do dyspozycji masz płatność przelewem tradycyjnym lub szybkim przelewem / kartą przez PayU.

NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA


Czy moja paczka jest bezpieczna?

Dbamy o to, aby każda wysyłana paczka była odpowiednio zabezpieczona i dobrze zapakowana. Dodatkowo paczki wysyłamy przy pomocy sprawdzonych i doświadczonych firm kurierskich - kuriera GLS, kuriera DHL oraz Paczkomatów InPost.

W jakich godzinach kurierzy dostarczają przesyłki?

Przesyłki są dostarczane przez kurierów w dni robocze, najczęściej w godzinach od 8:00 do 18:00. Czas doręczenia uzależniony jest od miejsca dostawy, spedytora, a czasami również od warunków pogodowych. Wybierając Paczkomat paczkę należy odebrać w ciągu 48h od otrzymania wiadomości o dostarczeniu paczki do wybranego podczas zamawiania Paczkomatu.

Czy kurier GLS lub DHL zadzwoni przez doręczeniem przesyłki?

W dużej mierze kurierzy kontaktują się telefonicznie z odbiorcą przed doręczeniem, jednak nie jest to ich obowiązek i nie możemy zagwarantować, że kurier zadzwoni.

Jak szybko realizowane są zamówienia?

Wszystkie produkty w BODYLOOK premium lingerie są dostępne od ręki (24h) w naszych magazynach w Poznaniu. Standardowy czas dostawy wynosi 1-2 dni roboczych.

Zamówienia złożone w dni wolne od pracy (sobota - niedziela, święta) wysyłane są pierwszego dnia roboczego, następującego po dniu, w którym zamówienie zostało złożone. Deklarowany czas dostawy może się wydłużyć z powodu trudności skontaktowania się kuriera z klientem, nieobecności pod wskazanym adresem lub nieprzewidzianych przyczyn leżących po stronie firmy kurierskiej.

Co jeżeli podany został niedokładny lub niepoprawny adres?

Jeżeli przesyłka nie została jeszcze przekazana firmie kurierskiej to zmiana jest szybka i bardzo prosta. Wystarczy przesłać adres e-mailem lub przekazać go przez telefon obsłudze w salonie. Adres zostanie zaktualizowany, a przesyłka dotrze pod poprawny adres.

Jeżeli przesyłka została już przekazana firmie kurierskiej to wtedy najprawdopodobniej nasz dział obsługi klienta otrzyma informację z prośbą o uzupełnienie danych, aby kurier mógł skutecznie doręczyć paczkę. Prześlemy zapytanie e-mailowe z prośbą o uzupełnienie danych i przekażemy je firmie kurierskiej tak szybko jak otrzymamy odpowiedź. Często aktualizacja danych zajmuje dodatkowe 1-2 dni roboczych.

Co jeśli przesyłka kurierska się opóźnia?

Zapraszamy do kontaktu z salonem pod numerem telefonu: 508 081 089 lub korzystając z adresu e-mail: salon@bodylook.pl.

Co jeżeli moja paczka została uszkodzona w transporcie?

Prosimy o dokładne sprawdzenie przesyłki przed odbiorem. W razie uszkodzenia podczas transportu, prosimy o sporządzenie przy kurierze protokołu szkody i skontaktowanie się naszym Biurem Obsługi Klienta.
Profesjonalne doradztwo

Profesjonalne doradztwo

Pomożemy Ci w wyborze.
Skontaktuj się z nami.
Darmowa dostawa

Darmowa dostawa

Kurierem lub do Paczkomatu
dla zamówień od 299 zł.
Darmowy zwrot do 30 dni

Darmowy zwrot do 30 dni

Zamówienia od 299 zł.
Dla klientów Friends Club.
Rodzinna firma

Rodzinna firma

Jesteśmy polską, dwupokoleniową
firmą rodzinną z Poznania.