Reklamacja towaru
Jak zareklamować produkt? Krok po kroku.
1. Wydrukuj formularz reklamacyjny (ściągnij, format .PDF), dokładnie wypełnij i załącz do reklamowanego produktu. Skorzystanie ze wzoru formularza nie jest obowiązkowe.W przypadku pytań skontaktuj się z nami pod adresem: salon@bodylook.pl
2. Możesz również samemu przygotować opis reklamacji podając w nim: (1) informacje i okoliczności dotyczące przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady; (2) żądanie sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży lub oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od umowy sprzedaży; oraz (3) swoje dane kontaktowe.
Zachęcamy do skorzystania ze wzoru formularza, ponieważ znacząco ułatwi on Tobie złożenie reklamacji.
3. Prosimy o wysłanie reklamowanego produktu na adres:
BODYLOOK premium lingerie
ul. Kopanina 54/56
60-105 Poznań
4. Reklamacje rozpatrywane są niezwłocznie, nie później jednak niż w przeciągu 14 dni od dnia jej złożenia.
5. W przypadku uznania reklamacji za zasadną, zostanie spełnione roszczenie reklamacyjne zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w zakresie rękojmi (naprawa, wymiana, obniżenie ceny lub zwrot pieniędzy).
Ważne:
Radzimy wybrać pewny sposób dostarczenia przesyłki, np. korzystając z usług kuriera, a w ostateczności nadając paczkę z potwierdzeniem nadania lub jako paczka priorytetowa, ponieważ znacząco przyspiesza to proces reklamacji i masz pewność, że Twój produkt jest bezpieczny.
Skontaktuj się z nami w sprawie reklamacji.
POZASĄDOWE SPOSOBY ROZSTRZYGANIA SPORÓW:
1. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Klienta będącego konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są na stronie internetowej Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów pod adresem: UOKiK - Pozasądowe rozwiązywanie sporów konsumenckich.2. Przy Prezesie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów działa także punkt kontaktowy (telefon: 22 55 60 333, email: kontakt.adr@uokik.gov.pl lub adres pisemny: Pl. Powstańców Warszawy 1, 00-030 Warszawa.), którego zadaniem jest między innymi udzielanie pomocy konsumentom w sprawach dotyczących pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.
3. Konsument posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń: (1) wniosek o rozstrzygnięcie sporu do stałego polubownego sądu konsumenckiego (więcej informacji na stronie: http://www.spsk.wiih.org.pl/); (2) wniosek w sprawie pozasądowego rozwiązania sporu do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej (więcej informacji na stronie inspektora właściwego ze względu na miejsce wykonywania działalności gospodarczej przez Sprzedawcę); oraz (3) pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich). Porady udzielane są między innymi mailowo pod adresem porady@dlakonsumentow.pl oraz pod numerem infolinii konsumenckiej 801 440 220 (infolinia czynna w Dni Robocze, w godzinach 8:00 - 18:00, opłata za połączenie wg taryfy operatora).
4. Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr dostępna jest platforma internetowego systemu rozstrzygania sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR). Platforma ODR stanowi interaktywną i wielojęzyczną stronę internetową z punktem kompleksowej obsługi dla konsumentów i przedsiębiorców dążących do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług (więcej informacji na stronie samej platformy lub pod adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie_faq_platforma_odr.php).