Masz pytanie? Zadzwoń: 61 886 01 04 (od 11:00 do 19:00)
Darmowa dostawa powyżej 199 zł - Najlepsze marki bielizny premium
Inline
Bodylook.pl - Ekskluzywna i komfortowa bielizna damska i męska
Ekskluzywne kostiumy kąpielowe - Sunflair, Opera, Seafolly
Zastanawiasz się jaki rozmiar wybrać?
Sklepy stacjonarne z bielizną w Poznaniu - BODYLOOK premium lingerie
Doskonałe dopasowanie biustonosza w salonach Bodylook.pl!
Partner: Magazyn Madame

Satysfakcja gwarantowana, czyli możliwość wymiany i zwrotu

Poniżej znajdziesz jasne instrukcje jak dokonać wymianę lub zwrot towaru.

WYMIANA TOWARU

  • Kupione u nas produkty wymieniamy bardzo szybko, ponieważ wymiana w Bodylook.pl działa podobnie jak zwrot - wysyłasz paczkę ze zwracanym produktem, my zwracamy Tobie pieniądze. Równolegle składasz zamówienie na inny rozmiar. Odesłany towar musi być nieużywany i posiadać wszystkie oryginalne metki.
  • Wymienić towar możesz w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.
  • Zwrotów nie przyjmujemy w salonach stacjonarnych - konieczne jest odesłanie produktów na wskazany poniżej adres.

 

Jak wymienić produkt?

  1. Sprawdź czy w aktualnej ofercie sklepu znajduje się rozmiar i kolor, na który chcesz dokonać wymiany oraz złóż zamówienie na nowe produkty. Warto zadzwonić, aby poinformować nas o chęci dokonania wymiany. Natychmiast przystąpimy do realizacji Twojego nowego zamówienia, a równolegle będziemy oczekiwali na przesyłkę zwrotną od Ciebie.

  2. Możesz pobrać "Druk wymiany / zwrotu towaru" (ściągnij, format .pdf)  – prosimy w miarę możliwości o dokładne wypełnienie, podając wszystkie potrzebne dane. Prosimy o wskazanie od razu, jeżeli posiadasz, numeru rachunku bankowego do zwrotu pieniędzy – ułatwi to i przyspieszy całą procedurę wymiany. Prośbę dotyczącą wymiany możesz również przesłać na adres e-mailowy: salon@bodylook.pl Dziękujemy!

  3. Zapakuj produkty – sugerujemy oryginalny karton - wraz z formularzem i paragonem (lub fakturą)
    oraz wyślij na adres:
    BODYLOOK premium lingerie
    Galeria Malta, poziom +1
    ul. Maltańska 1
    61-131 Poznań

    Wysłanie przesyłki na adres innego z naszych salonów może skutkować znacznym wydłużeniem procesu wymiany.

  4. Otrzymujesz nowy produkt. Teraz czekasz już tylko na dopełnienie formalności zwrotu poprzedniego produktu i zwrot pieniędzy.
     
  5. Otrzymasz od nas zwrot pieniędzy na Twoje konto bankowe.
 

Ważne:

  • Prosimy w miarę możliwości również o dołączenie paragonu lub faktury – ułatwi nam to szybszą obsługę zwrotu lub wymiany.
  • Będziemy wdzięczni za zwrot towaru nie noszącego żadnych śladów użytkowania o raz posiadającego wszystkie metki – ułatwi nam to dalszą sprzedaż takiego towaru. Pamiętaj, że zwracany towar powinien być w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
  • Prosimy o nie przesyłanie do nas paczek „za pobraniem”, ponieważ nasza obsługa nie ma możliwości ich odebrania.
  • Ze względu na bezpieczeństwo przesyłki i szybkość jej dostarczenia - polecamy odsyłanie towarów firmą kurierską lub korzystając z opcji pocztowej "Potwierdzenie nadania" / "Paczka priorytetowa".
  • Koszt przesyłki zależny jest od wartości zamówienia i zostanie obliczony zgodnie z tabelą widoczną na stronie Czas i koszty wysyłki. Przy zamówieniach powyżej 199 zł wymiana jest darmowa.
  • Ponosisz bezpośredni koszt wysyłki zwrotnej (odesłania towaru do nas).

Skontaktuj się z nami w sprawie wymiany.


ZWROT TOWARU - PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  • Jako konsument masz prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia doręczenia zamówienia przez kuriera.
  • Będziemy wdzięczni za podanie powodu zwrotu, ponieważ to da nam ważne informacje i wskazówki, jak tworzyć naszą ofertę.
  • Procedura zwrotu pieniędzy zazwyczaj trwa od 7 do 14 dni roboczych.
  • Zwrotów nie przyjmujemy w salonach stacjonarnych - konieczne jest odesłanie produktów na wskazany poniżej adres.
 

Jak zwrócić towar?

  1. Prześlij nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy przez e-mail lub korzystając z gotowego formularza do wydruku. Wzór przykładowego formularza zwrotu towaru możesz pobrać z naszej strony: "Druk wymiany / zwrotu towaru" (ściągnij, format .pdf) Prosimy o wskazanie od razu, jeżeli posiadasz, numeru rachunku bankowego do zwrotu pieniędzy – ułatwi to i przyspieszy całą procedurę zwrotu. Dziękujemy!

  2. Wraz z oświadczeniem lub niezwłocznie po jego przesłaniu, nie później jednak, niż w terminie czternastu dni, odeślij do nas towar.

  3. Oświadczenie oraz towar możesz przesłać na nasz adres:
    BODYLOOK premium lingerie
    Galeria Malta, poziom +1
    ul. Maltańska 1
    61-131 Poznań

    lub samo oświadczenie na adres: salon@bodylook.pl, a towar na wskazany powyżej adres.

    Z doświadczenia wiemy, że doskonale do odesłania produktów sprawdza się karton, w którym w pierwotnie przyszła do Ciebie przesyłka - zaoszczędzi Tobie to czasu w poszukiwaniu odpowiednio dużego opakowania, jeżeli jednak nie posiadasz już tego opakowania to ze spokojem możesz wybrać inne.

    Ponosisz bezpośredni koszt wysyłki zwrotnej (odesłania towaru do nas).

 

Ważne:

  • Będziemy wdzięczni za zwrot towaru nie noszącego żadnych śladów użytkowania oraz posiadającego wszystkie metki – ułatwi nam to dalszą sprzedaż takiego towaru. Pamiętaj, że zwracany towar powinien być w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
  • Prosimy w miarę możliwości również o dołączenie paragonu lub faktury – ułatwi nam to szybszą obsługę zwrotu lub wymiany.
  • Prosimy o nie przesyłanie do nas paczek „za pobraniem”, ponieważ nasza obsługa nie ma możliwości ich odebrania.
  • Ze względu na bezpieczeństwo przesyłki i szybkość jej dostarczenia - polecamy odsyłanie towarów firmą kurierską lub korzystając z opcji pocztowej "Potwierdzenie nadania" / "Paczka priorytetowa".

Skontaktuj się z nami w sprawie zwrotu.