Masz pytanie? Zadzwoń: 61 886 01 04 (od 11:00 do 19:00)
Darmowa dostawa powyżej 199 zł - Bezpieczne zakupy z możliwością zwrotu
Inline
Bodylook.pl - Ekskluzywna i komfortowa bielizna damska i męska
Ekskluzywne kostiumy kąpielowe - Sunflair, Opera, Seafolly
Zastanawiasz się jaki rozmiar wybrać?
Sklepy stacjonarne z bielizną w Poznaniu - BODYLOOK premium lingerie
Bezpieczne i przyjemne zakupy
Doskonałe dopasowanie biustonosza w salonach Bodylook.pl!
Partner: Magazyn Madame

Satysfakcja gwarantowana, czyli możliwość wymiany i zwrotu

Poniżej znajdziesz jasne instrukcje jak dokonać wymiany i zwrotu oraz zareklamować produkt.

WYMIANA TOWARU

  • Kupione u nas produkty wymieniamy bardzo szybko, ponieważ wymiana w Bodylook.pl działa podobnie jak zwrot - wysyłasz paczkę ze zwracanym produktem, my zwracamy Tobie pieniądze. Równolegle składasz zamówienie na inny rozmiar. Odesłany towar musi być nieużywany i posiadać wszystkie oryginalne metki.
  • Wymienić towar możesz w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.
  • Zwrotów nie przyjmujemy w salonach stacjonarnych - konieczne jest odesłanie produktów na wskazany powyżej adres.

 

Jak wymienić produkt?

  1. Sprawdź czy w aktualnej ofercie sklepu znajduje się rozmiar i kolor, na który chcesz dokonać wymiany oraz złóż zamówienie na nowe produkty. Warto zadzwonić, aby poinformować nas o chęci dokonania wymiany. Natychmiast przystąpimy do realizacji Twojego nowego zamówienia, a równolegle będziemy oczekiwali na przesyłkę zwrotną od Ciebie.

  2. Możesz pobrać "Druk wymiany / zwrotu towaru" (ściągnij, format .pdf)  – prosimy w miarę możliwości o dokładne wypełnienie, podając wszystkie potrzebne dane. Prosimy o wskazanie od razu, jeżeli posiadasz, numeru rachunku bankowego do zwrotu pieniędzy – ułatwi to i przyspieszy całą procedurę wymiany. Prośbę dotyczącą wymiany możesz również przesłać na adres e-mailowy: salon@bodylook.pl Dziękujemy!

  3. Zapakuj produkty – sugerujemy oryginalny karton - wraz z formularzem i paragonem (lub fakturą)
    oraz wyślij na adres:
    Salon Bodylook.pl
    Galeria Malta, poziom +1
    ul. Maltańska 1
    61-131 Poznań

    Wysłanie przesyłki na adres innego z naszych salonów może skutkować znacznym wydłużeniem procesu wymiany.

  4. Otrzymujesz nowy produkt. Teraz czekasz już tylko na dopełnienie formalności zwrotu poprzedniego produktu i zwrot pieniędzy.
     
  5. Otrzymasz od nas zwrot pieniędzy na Twoje konto bankowe.
 

Ważne:

  • Prosimy w miarę możliwości również o dołączenie paragonu lub faktury – ułatwi nam to szybszą obsługę zwrotu lub wymiany.
  • Będziemy wdzięczni za zwrot towaru nie noszącego żadnych śladów użytkowania o raz posiadającego wszystkie metki – ułatwi nam to dalszą sprzedaż takiego towaru. Pamiętaj, że zwracany towar powinien być w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
  • Prosimy o nie przesyłanie do nas paczek „za pobraniem”, ponieważ nasza obsługa nie ma możliwości ich odebrania.
  • Ze względu na bezpieczeństwo przesyłki i szybkość jej dostarczenia - polecamy odsyłanie towarów firmą kurierską lub korzystając z opcji pocztowej "Potwierdzenie nadania" / "Paczka priorytetowa".
  • Koszt przesyłki zależny jest od wartości zamówienia i zostanie obliczony zgodnie z tabelą widoczną na stronie Czas i koszty wysyłki. Przy zamówieniach powyżej 199 zł wymiana jest darmowa.
  • Ponosisz bezpośredni koszt wysyłki zwrotnej (odesłania towaru do nas).

Skontaktuj się z nami w sprawie wymiany.


ZWROT TOWARU - PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

  • Jako konsument masz prawo odstąpić od umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia jego otrzymania.
  • Będziemy wdzięczni za podanie powodu zwrotu, ponieważ to da nam ważne informacje i wskazówki, jak tworzyć naszą ofertę.
  • Procedura zwrotu pieniędzy zazwyczaj trwa od 7 do 14 dni roboczych.
  • Zwrotów nie przyjmujemy w salonach stacjonarnych - konieczne jest odesłanie produktów na wskazany powyżej adres.
 

Jak zwrócić towar?

  1. Prześlij nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy przez e-mail lub korzystając z gotowego formularza do wydruku. Wzór przykładowego formularza zwrotu towaru możesz pobrać z naszej strony: "Druk wymiany / zwrotu towaru" (ściągnij, format .pdf) Prosimy o wskazanie od razu, jeżeli posiadasz, numeru rachunku bankowego do zwrotu pieniędzy – ułatwi to i przyspieszy całą procedurę zwrotu. Dziękujemy!

  2. Wraz z oświadczeniem lub niezwłocznie po jego przesłaniu, nie później jednak, niż w terminie czternastu dni, odeślij do nas towar.

  3. Oświadczenie oraz towar możesz przesłać na nasz adres:
    Salon Bodylook.pl
    Galeria Malta, poziom +1
    ul. Maltańska 1
    61-131 Poznań

    lub samo oświadczenie na adres: salon@bodylook.pl, a towar na wskazany powyżej adres.

    Z doświadczenia wiemy, że doskonale do odesłania produktów sprawdza się karton, w którym w pierwotnie przyszła do Ciebie przesyłka - zaoszczędzi Tobie to czasu w poszukiwaniu odpowiednio dużego opakowania, jeżeli jednak nie posiadasz już tego opakowania to ze spokojem możesz wybrać inne.

    Ponosisz bezpośredni koszt wysyłki zwrotnej (odesłania towaru do nas).

 

Ważne:

  • Będziemy wdzięczni za zwrot towaru nie noszącego żadnych śladów użytkowania o raz posiadającego wszystkie metki – ułatwi nam to dalszą sprzedaż takiego towaru. Pamiętaj, że zwracany towar powinien być w stanie niezmienionym, chyba że zmiana była konieczna w granicach zwykłego zarządu.
  • Prosimy w miarę możliwości również o dołączenie paragonu lub faktury – ułatwi nam to szybszą obsługę zwrotu lub wymiany.
  • Prosimy o nie przesyłanie do nas paczek „za pobraniem”, ponieważ nasza obsługa nie ma możliwości ich odebrania.
  • Ze względu na bezpieczeństwo przesyłki i szybkość jej dostarczenia - polecamy odsyłanie towarów firmą kurierską lub korzystając z opcji pocztowej "Potwierdzenie nadania" / "Paczka priorytetowa".

Skontaktuj się z nami w sprawie zwrotu.


REKLAMACJE

 

Jak zareklamować produkt?

  1. Pobierz, wypełnij i wydrukuj formularz reklamacyjny (ściągnij, format .PDF)
    Prosimy o dokładne wypełnienie formularza i załączenie go do reklamacji.
    W przypadku pytań skontaktuj się z nami pod adresem: salon@bodylook.pl

  2. Reklamowany produkt razem z formularzem wyślij na adres:
    Salon Bodylook.pl
    Galeria Malta, poziom +1
    ul. Maltańska 1
    61-131 Poznań
  3. Reklamacje rozpatrywane są maksymalnie w przeciągu 14 dni od daty otrzymania reklamowanego produktu.

  4. W przypadku uzasadnionej reklamacji - towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny (pełnowartościowy), a jeśli nie będzie to możliwe (np. z powodu wyczerpania stanów magazynowych) - zwrócimy Ci równowartość ceny produktu lub zaoferujemy inne, dostępne w salonie produkty do wyboru.
 

Ważne:

  • Radzimy wybrać pewny sposób dostarczenia przesyłki, np. korzystając z usług kuriera, a w ostateczności nadając paczkę z potwierdzeniem nadania lub jako paczka priorytetowa, ponieważ znacząco przyspiesza to proces reklamacji i masz pewność, że Twój produkt jest bezpieczny.
  • Prosimy o nie przesyłanie do nas paczek „za pobraniem”, ponieważ nasza obsługa nie ma możliwości ich odebrania.
  • Ponosisz bezpośredni koszt wysyłki zwrotnej (odesłania towaru do nas).
  • Reklamacja nie są przyjmowane w salonach stacjonarnych - konieczne jest odesłanie bezpośrednio na wskazany adres.

Skontaktuj się z nami w sprawie reklamacji.



Po wyczerpaniu trybu reklamacyjnego oraz zwrotu możesz zwrócić się z wnioskiem o rozwiązanie sporu do stałego konsumenckiego sądu polubownego lub do mediatora. Skorzystaj z ogólnoeuropejskiej platformy internetowej http://ec.europa.eu/consumers/odr/