Masz pytanie? Zadzwoń: 61 886 01 04 (od 11:00 do 19:00)
Darmowa dostawa powyżej 199 zł - Bezpieczne zakupy z możliwością zwrotu
Inline
Bodylook.pl - Ekskluzywna i komfortowa bielizna damska i męska
Ekskluzywne kostiumy kąpielowe - Sunflair, Opera, Seafolly
Zastanawiasz się jaki rozmiar wybrać?
Sklepy stacjonarne z bielizną w Poznaniu - BODYLOOK premium lingerie
Bezpieczne i przyjemne zakupy
Doskonałe dopasowanie biustonosza w salonach Bodylook.pl!
Partner: Magazyn Madame
Partner: Klub Kobiet Przedsiębiorczych

Czas i koszty wysyłki na terenie Polski


Wszystkie Produkty w salonie Bodylook.pl są dostępne w naszych magazynach w Poznaniu.
Standardowy czas dostawy wynosi 2-4 dni roboczych.

Warto pamiętać, aby zamawiając przed wyjazdem na urlop lub w okresach świątecznych dodać do spodziewanego czasu dostawy dodatkowe 3 dni zapasu, ponieważ daje to komfort przymierzenia bielizny lub czas na ewentualne opóźnienia w doręczeniu przesyłki (szczególnie w okresach wzmożonego ruchu takich jak różnego rodzaju święta).
  • Przesyłki za pobraniem
    • Zamówienia złożone od Poniedziałku - Piątku do godz. 8.00 są realizowane tego samego lub następnego dnia (w zależności od procedury kompletowania zamówienia)
    • Zamówienia złożone od Poniedziałku - Piątku po godz. 8.00 są realizowane następnego dnia
    • Zamówienia złożone od Piątku po godz. 8.00 do Niedzieli są realizowane w Poniedziałek lub Wtorek (w zależności od procedury kompletowania zamówienia)
  • Przesyłki po wpłacie na konto
    • Realizujemy zamówienie natychmiast po zaksięgowaniu wpłaty i wcześniejszym sprawdzeniu dostępności produktu
Darmowa dostawa w Bodylook.pl przy zamówieniach powyżej 199 zł. Zapraszamy na zakupy!

Koszty przesyłki

Możesz zapłacić za przesyłkę korzystając z płatności przy odbiorze, przelewu bankowego lub przy użyciu szybkiego przelewu online / karty kredytowej VISA i MasterCard przez platformę PayU.

 

WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA PRZY ODBIORZE SZYBKI PRZELEW ONLINE
(PRZEZ PAYU)
PRZELEW BANKOWY
 350 zł i powyżej
 GRATIS!
 GRATIS!  GRATIS!
 199 - 349 zł
 12.90 zł GRATIS!  12.90 zł GRATIS!  9.90 zł GRATIS!
 198 zł i poniżej
 15.90 zł  15.90 zł  11.90 zł
PRZESYŁKA KURIERSKA GLS


 











NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA


Czy moja paczka jest bezpieczna?

Dbamy o to, aby każda wysyłana paczka była odpowiednio zabezpieczona i dobrze zapakowana. Dodatkowo paczki wysyłamy przy pomocy firmy kurierskiej GLS.

W jakich godzinach kurierzy dostarczają przesyłki?

Przesyłki są dostarczane przez kurierów w dni robocze, najczęściej w godzinach od 8:00 do 18:00. Czas doręczenia uzależniony jest od miejsca dostawy, spedytora, a czasami również od warunków pogodowych.

Czy kurier zadzwoni przez doręczeniem przesyłki?

W dużej mierze kurierzy kontaktują się telefonicznie z odbiorcą przed doręczeniem, jednak nie jest to ich obowiązek i nie możemy zagwarantować, że kurier zadzwoni.

Jak szybko realizowane są zamówienia?

Wszystkie Produkty w salonie Bodylook.pl są dostępne od ręki (24h) w naszych magazynach w Poznaniu.
Standardowy czas dostawy wynosi 2-4 dni roboczych.

Zamówienia złożone w dni wolne od pracy (sobota - niedziela, święta) wysyłane są pierwszego dnia roboczego, następującego po dniu, w którym zamówienie zostało złożone. Deklarowany czas dostawy może się wydłużyć z powodu trudności skontaktowania się kuriera z klientem, nieobecności pod wskazanym adresem lub nieprzewidzianych przyczyn leżących po stronie firmy kurierskiej.

Co jeżeli podany został niedokładny lub niepoprawny adres?

Jeżeli przesyłka nie została jeszcze przekazana firmie kurierskiej to zmiana jest szybka i bardzo prosta. Wystarczy przesłać adres e-mailem lub przekazać go przez telefon obsłudze w salonie. Adres zostanie zaktualizowany, a przesyłka dotrze pod poprawny adres.

Jeżeli przesyłka została już przekazana firmie kurierskiej to wtedy najprawdopodobniej nasz dział obsługi klienta otrzyma informację z prośbą o uzupełnienie danych, aby kurier mógł skutecznie doręczyć paczkę. Prześlemy zapytanie e-mailowe z prośbą o uzupełnienie danych i przekażemy je firmie kurierskiej tak szybko jak otrzymamy odpowiedź. Często aktualizacja danych zajmuje dodatkowe 1-2 dni roboczych.

Co jeśli przesyłka kurierska się opóźnia?

Zapraszamy do kontaktu z salonem pod numerem telefonu: (61) 886 01 04 lub korzystając z adresu e-mail: salon@bodylook.pl.

Co jeżeli moja paczka została uszkodzona w transporcie?

Prosimy o dokładne sprawdzenie przesyłki przed odbiorem. W razie uszkodzenia podczas transportu, prosimy o sporządzenie przy kurierze protokołu szkody i skontaktowanie się naszym Biurem Obsługi Klienta.